Politica de livrare
Cine imi va livra produsele comandate?
Comenzile sunt livrate folosind serviciul de curierat funizat de DPD si Sameday Courier.
Cat dureaza livrarea?
Comenzile plasate in intervalul luni-vineri vor ajunge la destinatie intr-un interval de 2-4 zile lucratoare. Comenzile facute vineri (dupa ora 16.00), sambata si duminica vor fi livrate in zilele de marti sau miercuri ale saptamanii urmatoare.
In perioada sarbatorilor si pe parcursul desfasurarii unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maxima de livrare a unei comenzi poate creste la cinci zile lucratoare. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat.
Cat costa transportul?
Pretul* transportului va fi urmatorul:
• Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei, tariful este standard, de 15 RON (TVA inclus) la livrarile la domiciliu, iar la easybox tariful standard, de 12 lei.
• Pentru comenzi ce depasesc 299 RON transportul este gratuit**.
• Pentru plata ramburs comisionul de procesare a platii este de 0 RON.
* Pretul transportului nu creste sau scade in functie de greutatea coletului, decat in cazul in care greutatea coletului depaseste 3 kilograme.
** Gratuitatea se aplica doar coletelor ce nu depasesc 3 kilograme.
Cum urmaresc livrarea?
Dupa ce comanda va fi plasata catre DPD sau Sameday se va genera un AWB. Vei primi acest AWB vei putea sa vezi starea comenzii tale.
De ce nu am primit toate produsele comandate?
Exista mai multe motive pentru care nu ai primit toate produsele:
- Verifica emailul primit dupa finalizarea comenzii pentru a vedea daca in lista finala apar toate produsele pe care le-ai comandat. Este posibil ca in timpul procesului de comanda produsul/produsele sa lipseasca din comanda ta.
- Verifica email-ul de livrare pentru a constata daca nu au fost produse anulate. Atunci cand impachetam comanda ta putem sa observam ca un produs nu este disponibil. Datorita faptului ca nu dorim sa primesti coletul cu intarziere vom livra ce avem pe stoc in acel moment. Produsele lipsa vor fi livrate dupa ce vor fi in stoc. Aceasta situatie este semnalata intr-un mail in care te informam de starea comenzii si iti aratam tot ce nu a fost inclus in prima transa. De asemenea, vei fi contactat telefonic de un reprezentant inainte de a pregati coletul, pentru a primi confirmarea ca doresti livrarea partiala a comenzii.
- Verifica pachetul in detaliu pentru a te asigura ca produsul lipsa nu este ascuns.
Daca ai verificat toate posibilitatile mentionate mai sus si bunurile inca lipsesc, contacteaza-ne la contact.persina@yahoo.com
Ce fac in cazul in care comanda mea nu ajunge in timpul estimat?
Comanda poate intarzia maxim 24 ore fata de timpul de livrare standard (2-4 zile lucratoare) din motive care tin de serviciul de curierat. Daca intre timp nu mai ai nevoie de produse sau le-ai gasit in alta parte, putem activa procedura de retur, respectand regulile acestui proces.
Daca optez pentru plata ramburs voi avea taxe suplimentare?
Poti sa optezi pentru plata cu cardul de credit/debit sau pentru plata cu numerar. Pentru plata cu numerar se percepe un comision de 0 ron(TVA inclus).
Ce fac daca nu mai doresc un produs?
Poti solicita returnarea unui produs in maxim 14 zile calendaristice de la data la care ai primit comanda, pintr-un email la contact.persina@yahoo.com