Politica de retur

Returnarea unui produse cumparat de pe site-ul www.persina.ro se poate face in termen de maxim 14 zile calendaristice (10 zile lucratoare) de la data achizitiei, respectand urmatoarele conditii:

  • Produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare. Produsele cosmetice trebuie sa fie sigilate.
  • Produsele nu sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate) ci cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);
  • Produsele returnate sunt din acelasi lot si sunt in stocul curent de marfa al vanzatorului.
  • Produsele nu au facut obiectul unei comenzi speciale sau al unei promotii speciale.
  • Produsele sunt in termenul de valabilitate.
  • Cosmetice si dermato-cosmetice: produsele cosmetice, dermato-cosmetice si de igiena si ingrijire personala care au fost desigilate nu vor fi acceptate la retur.
  • Accesorii: accesoriile trebuie sa fie returnate intacte, fara zgarieturi sau urme de uzura. De asemenea, returul se face in pachetul original, care este parte a produsului.
  • Aparatura, tehnica si dispozitive :Se returneaza doar in ambalajele originale intacte si cu foliile de protectie de pe produs intacte. Orice defectiune de fabricatie, lipsa de piese semnalata de client face obiectul returului. Daca au fost desfacute, pachetele returnate trebuie sa contina, in mod obligatoriu, in ambalajul original desfacut, dar nedeteriorat, toate piesele, altfel nu este indeplinita conditia de returnare a banilor sau inlocuire a produsului, in cazul in care se invoca garantia. Ambalajele sunt considerate parte a produsului.

Un produs nu poate fi returnat in urmatoarele situatii:

  • In cazul in care prezinta semne vizibile de utilizare: este desigilat si/sau folosit.
  • Produsul a fost desigilat (exceptie face aparatura detaliata mai sus).
  • Nu face parte din categoria produselor returnabile.

Pentru retur, se va completa integral formularul de retur, document ce poate fi primit la cerere scrisa catre email contact.persina@yahoo.com ; factura si produsul sau produsele trebuie returnate. Costurile returului sunt suportate de catre client.

Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 14 zile calendaristice de la data primirii returului, receptionarea produselor si stabilirea ca aceste produse fac obiectul returnarii banilor.

Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”.

In situatia mentionata mai sus, Dumneavoastra veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate de Dumneavoastra. Potrivit dispozitiilor art. 10 lit c) din O.G. nr. 130/2000, produsele farmaceutice livrate nu pot face obiectul denuntarii unilaterale a contractului, intrucat, prin natura lor, se pot degrada ori deteriora rapid.

Ce fac daca in colet gasesc un produs cu defecte?

Daca gasesti in coletul tau un produs care prezinta defecte, atunci esti obligat sa nu utilizezi produsul in scopul in care acesta a fost achizitionat. Produsul va fi returnat impreuna cu factura fiscala si formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnata dupa indeplinirea tuturor procedurilor legale.

Cum pot anula o comanda?

Daca doresti sa anulezi o comanda, da mail la contact.persina@yahoo.com si precizeaza ca doresti sa anulezi comanda. In cel mai scurt timp vei fi contactat pentru solutionare.